Pályázati területen
A cég tulajdonosai, és alkalmazottai, alvállalkozói magyar közép és nagyvállalatok, multinacionális cégek számára százas nagyságrendben vettek részt pályázati projektekben.
Jellemző területek:
- Eszközbeszerzések
- Munkahelyteremtés
- Képzés
- Vállalatirányítás
- Folyamatszervezés
- Megtakarítási célú épületenergetikai korszerűsítés
Stratégiai tanácsadási, tőkebevonási területen
A cég tulajdonosai, és alkalmazottai, alvállalkozói magyar közép és nagyvállalatok, multinacionális cégek számára nagyságrendileg 20 projektben szolgáltattak üzleti tanácsadást.
Néhány komplexebb, megvalósított projekt:
- Egy korábban meghatározó mezőgazdasági gépgyártó vállalkozás piaci újra pozícionálási feladatainak megoldása.
- Egy építőipari alumíniumipari készárugyártó vállalat teljes termékfejlesztési és belföldi, export értékesítési szervezetének kialakítása és működtetése. A cég exportjának dinamikus növelése, a későbbi privatizáció alapjainak megteremtése.
- Egy vezető amerikai csomagológép fejlesztő és gyártó vállalat magyarországi vámszabad területen működő leányvállalatának elindítása, a piac felmérésétől indulva a teljes működési szervezet kialakításán át a nemzetközi színvonalú személyzet kiválasztásáig. A cég magyar tulajdonú jogutóda ma is a magyar és kelet-európai piac egyik vezető csomagológép fejlesztője, gyártója, forgalmazója.
- Egy teljesen új kereskedelmi vegyes vállalat megalapításával, és teljes import és nagykereskedelmi rendszerének kiépítésével a hazai fehér és barnaáru nagykereskedelem vezető cégének kialakítása.
- A hajdani Kontavill cég új stratégiájának kialakítása, majd a teljes termékválasztékának lecserélése korszerű, új, világszínvonalú termékekre, és a cég francia Legrand kezébe kerülése után a teljes kereskedelmi, marketing és kommunikációs szervezet kialakítása és 7 éven keresztüli irányítása.
- A villamos cikk kereskedelmi piac egyik vezető szereplője hosszú távú stratégiájának kialakítása, aminek eredményeképpen a cég hazai, és spontán módon működő vállalkozásból korszerű, tervszerűen dolgozó nemzetközi céggé alakult 3 év alatt, és Kelet-közép Európa egyik meghatározó vállalatává lett, és egy nagy befektetési csoport megvásárolta. Érintett területek:
- Stratégia
- Humán fejlesztés
- Management rendszerek
- Értékesítés, marketing
- Logisztika
- A távközlési piac egyik vidéki szereplőjénél az előző pontban leírt céghez teljesen hasonló fejlesztés.
- Az uniós tanácsadási piac egyik budapesti szereplőjénél az előző pontban leírt céghez teljesen hasonló fejlesztés.
- Egy orvostechnikai cég teljes felépítése a gondolattól a termékek piacra viteléig.
- Folyamatos marketing tanácsadás egy gyógyszerforgalmazó cég számára
- Egy nyugat-európai vezető alumínium profilgyártó cég magyarországi gyártóbázisának megteremtése, és kelet-európai piacának felépítése.
|